aamandakarlsson

Alla inlägg under september 2010

Av amanda karlsson - 7 september 2010 16:26

Nu tänkte jag börja blogga igen! Såg att det är ganska många som har kollat på den iaf.

Dagen var helt okej, lite långtråkig eftersom vi hade hål/rast i tre timmar! Hade hål från so:n som är en timme och fem minuter, och efter den har vi en timmes rast innan kulturen, plus lunchrasten.
Amanda och Nadja o jag gick till ICA, jag köpte en choklad för fem kronor och en cola. Har inte så mycket mer att skriva om.. Just nu sitter jag och knarkar Lars Winnerbäck, han får en liksom alltid på bra humör! Sååååå fiiina texter :).

Kanske skriver senare.


-kom änglar och ta mig till honom för snart fryser mitt hjärta till is- 

       

 

Av amanda karlsson - 2 september 2010 17:27

  

Har bestämt mig för att ta en paus från bloggandet nu ett tag. Jag vet inte riktigt hur länge det blir, har liksom tappat lusten. Men om några dagar så kör jag troligtvis igång igen! Ni kan kommentera det här inlägget om det är något som ni vill att jag ska ändra på, eller önska ett inlägg. Ni kanske vill att jag ska ha en tävling? Jag vet inte.. men isf så kan ni kommentera detta inlägg med din åsikt!

kram amanda

Av amanda karlsson - 1 september 2010 16:02

Idag är det första september! Och vi har nästan gått en hel riktig vecka i skolan. Skolan var ganska tråkig och låångsam idag. Sista lektionen hade vi bild, vi skulle filma i olika vinklar. Helbild, halvbild, närbild, extrem närbild, tilt, och massa saker. Var faktiskt ganska kul, förutom att jag råkade ta ett kort med filmkamrean ist xD! Hur lyckas man?

Har inte så mycket att skriva om just nu. Nu ska jag ta en macka och läsa på glosorna och biologin en sista gång. Vid halv sex är det planeringsmöte med buff, alltid lika kul.
Statistiken idag är inte så bra, men kolla på :)! Bloggar mer senare,

      

bilder på Bella när hon var liten. Y

 

kram amnada

Ovido - Quiz & Flashcards