aamandakarlsson

Alla inlägg under september 2010

Av amanda karlsson - 12 september 2010 21:07

Sitter och kollar på Mamma Mia, den började precis. Men jag tror jag ska gå och lägga mig snart och läsa hemkunskapen en sista gång :) Är supertrött, så det här blir sista inlägget idag. God natt!

  


Av amanda karlsson - 12 september 2010 14:38

Här kommer lite bilder på juuuulia och gruuuus!

            

kopiering är förbjuden.

  

Av amanda karlsson - 12 september 2010 13:17

Kom hem för en stund sen. Det bleev massa bra kort, ska redigera dem snart, sen äta. Vi har ponnyridningen idag, men jag kommer typ somna när som helst.. så julia tar den.. :) Om en stund kommer det lite bilder på juuuulia och gruuus.

  

Av amanda karlsson - 12 september 2010 07:46

Nu är jag uppe! Kameran är fixad, har tagit bort några och laddat över till skiva. Den är laddad, ska "putsa" av linsen och skärmen bara ^^. Då är den helt som ny.

Men nu ska jag försöka sminka mig och få på linserna. Bloggar sen när jag kommer hem, då har jag förhoppningsvis massa snyggsnygga bilder ;)


  

  

Av amanda karlsson - 11 september 2010 23:27

Heeeeeeej alla glada små läsare!

Har haft världens sämsta uppdatering under de senaste dagarna. Idag vid halv fem åkte julia jag o pappa till emma, ellen och håkan. Vi spelade lasergame, jag julia o ellen typ ägde ut dem andra! 354 och dem andra 95 poäng.

Efter det åkte vi hem till dem och åt oxfilé och potatis. Det var supermysigt, och såklart så åt vi lite Ben and Jerrys!
Men nu kan jag inte blogga mer idag, ska upp tidigt imorgon och leka fotograf åt julia.  Måste ladda kameran, rensa lite bilder och ladda mobilen.. så vi "hörs" imorgon.

  

Av amanda karlsson - 10 september 2010 16:37

Kom hem för ett tag, sen amanda och nadja ska va här idag/ikvälll, nadja ska sova här. får se om amanda också sover här sen :D. Orkar inte blogga nu, ska va social med bruuuudarna!

  

Av amanda karlsson - 9 september 2010 19:30

I Lördags var det träning, mamma tog med kameran och tog några kort. här kommer ett smakprov.

    

hon var lite "stel" och så på träningen för det var en stor traktor som lät jättemycket medans den la in hö i stallet xD.

nu blir det tyska glosor, och lite tv. sen sängen.

  


Av amanda karlsson - 9 september 2010 19:26

Häär kommer dagens dresscode!     

   


mailade anna från H&R för några dagar sedan och bad om att få några till exemplar av den tidningen som jag var med i.. och kolla vad jag hittade i brevlådan igår.......

   

    

Ovido - Quiz & Flashcards