aamandakarlsson

Alla inlägg den 19 september 2010

Av amanda karlsson - 19 september 2010 22:13

Hann med ganska många saker idag, har gjort VG uppgiften i So, gör MVG imorgon :) Men nu ska jag sova, jag är supertrött!

  

Av amanda karlsson - 19 september 2010 13:52

Idag har jag ett antal saker som jag borde ta tag i och fixa. Här kommer det en lista.

* Hämta ryktlådan i stallet, (dem slänger bort alla som inte är märkta)
* Anmäla mig till hopptävlingen
* Bestämma vad jag ska ha på Sune,  Pux
* Fixa alla hästsaker
* Vika ner alla kläder som ligger på stolen

* Dammsuga, dammtorka

* Plocka undan
* Börja med VG/MVG uppgiften i So som är till onsdag


 Det är ett antal saker som jag måste göra, och eftersom jag sovit bort halva dagen så kanske jag ska börja nu!

  

använd bild.

  

Ovido - Quiz & Flashcards