aamandakarlsson

Alla inlägg under februari 2011

Av amanda karlsson - 24 februari 2011 22:04

hej,

idag kom vi hem från säfsen så har inte kunnat blogga.

som ni läste i mitt förra inlägg så har en bra vän i min klass dött så jag är inte på humör för att blogga eller nåt.


vi ska klara det här tillsammans, vila i frid Joakim Ängel Norrman. <3

 

/amanda

Av amanda karlsson - 24 februari 2011 18:57

Joakim Norrman

*16/4 1996 - 22/2 2011*


Jag kan inte fatta att du är död, du finns inte mer och vi kommer aldrig mer få se dig igen. Jag kan inte göra annat än gråta och tänka, varför just du? Ditt liv hade knappt börjat än, du blev bara fjorton år. Du har varit en underbar klasskompis och kommer lämna ett stort hål efter dig. Du var en kille som alltid var glad och skrattade, du hade många vänner, och var mycket omtyckt. Vi satt på tyskan, men nu kommer bänken bredvid mig stå tom och vänta på dig. Samma sak med platsen framför mig på de andra lektionerna. Du spelade också fotboll, det var du grym på!

Alla saknar dig otroligt mycket, du är ju en del av familjen 8a. Utan dig kommer ingenting bli detsamma.

Men jag tror inte att du vill att vi ska vara ledsna och deppiga, utan vi ska gå vidare och du kommer alltid leva vidare i våra hjärtan.

Vi ska leva resten av våra liv för dig och se upp till dig. Jag hoppas att du kommer hjälpa oss under den långa, knasiga resan som även kallas livet.

 

Ta hand om de där uppe så ses vi snart igen. Vila i frid, våran ängel. <3

/amanda

Skapa flashcards