aamandakarlsson

Alla inlägg den 8 september 2010

Av amanda karlsson - 8 september 2010 21:34

Såg att några har skickat lite frågor och kommentarer. Dem kommer det svar på imorgon, så håll utkik då :D Snart blir det sängen för jag är suupertrött!

puss på er

  

tv

Av amanda karlsson - 8 september 2010 20:45

Kom precis ut från duschen, nu blir det idol och läsa det sista i biologin till imorgon.

För en stund sen tog syster yster och jag en springtur! Riktigt skönt ;). 

  

Av amanda karlsson - 8 september 2010 16:22

Som rubriken lyder så har jag faktiskt ingen lust att blogga just nu. Småkusinerna är här, vi är typ barnvakt till sex. Dagen var helt okej, på jumpan ska vi ha styrketräning i typ tre veckor... funderar på att springa lilla skogsvarvet med syster yster sen, känner för att röra på mig. 

Har glömt att skriva om i helgen, men det gick iaf jätttebra, hon var superduperfin på träningen och tävlingen... min älskade lilla ponny.

  

cepebild från förra året. men ponnyn är finast.

  


Ovido - Quiz & Flashcards