aamandakarlsson

Alla inlägg den 21 september 2010

Av amanda karlsson - 21 september 2010 20:31

Här kommer lite höstbilder från promenaden till Krikon igår med amanda och sessan.

      

inte så många bilder, men resten glömde jag tydligen att ladda över till datan från kameran :p. woops!

  

Av amanda karlsson - 21 september 2010 20:24

Nu har jag redigerat klart bilderna, så nu ska jag kolla på idol! Här kommer det ett smakprov på några av bilderna.

Juste, amanda. om du läser det här så vet du att jag skickar alla bilder på sessan någon dag när du har tid :)!

      

  

Av amanda karlsson - 21 september 2010 17:12

Som sagt,idag var det friluftsdag. Det vekligen sööög, det var kaaaallt och så duggade det lite också. Amanda jag o Nadja gick tre varv, sen cyklade vi ner till Rosvalla och väntade i typ en och en halv timme på att vi skulle få spela bowling. På bowlingen vann jag, jag hade 248 poäng! Personligt rekord faktiskt :D.Riktigt nöjd ^^.  Sen när vi hade spelat bowling cyklade vi ner på stan och åt på donken, efter en stund kom marcus dit. Vi gick en stund på stan, jag träffade patricia där! När jag skulle cykla hem började det spöregna, alltså, jag cyklade hem i spöregn och motvind. Inte det bästa kan man ju säga.

Nu ska jag renskriva So uppgiften och maila den till soooolan!

OM jag hinner ska jag redigera bilderna på Sessan från igår också, och skicka dem till amanda :)

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards