aamandakarlsson

Alla inlägg under november 2010

Av amanda karlsson - 24 november 2010 21:56

   Hej allihopa! Min blogg har flera liv än en katt, tror jag! Men nu så, nu ska jag göra ett seriöst försök att blogga.


Jag kom hem från buffmötet nyss och nu sitter jag och pluggar svenska. Usch, jag har världens prov imorgon om massa tråkiga författare . Men, men vill man ha bra betyg så är det bara att plugga på.
Vi hade i alla fall långmöte idag, eftersom att det är så mycket med luciashowen. Men det ska bli riktigt kul, dessutom så får jag ha rääävis på buffnumret (''': Det är ju bara typ två veckor kvar, tiden bara flyger iväg. Nästa vecka har vi två möten inplanerade, måndag (efter ridlektionen ) & sedan onsdag. Juste, JAG FYLLER 14 ÅR PÅ ONSDAG!! Så det blir möte på födelsedagen. Kul...

Då får jag min efetrlängtade Charles Owen hjälm av mamma också. Sen har jag ju redan fått supreme stövlarna i förväg av pappa och farmor och farfar. :)


Nu ska jag plugga det sista, sen skriver jag kanske ett inlägg om morgondagen.


  

  

Ovido - Quiz & Flashcards