aamandakarlsson

Alla inlägg under mars 2010

Av amanda karlsson - 29 mars 2010 22:00

hej igen,

nu har jag gjort matten och jag kan So:n jättebra :).

imorgon blir det skola, sen vet jag inte..

nattinatti :)

<3

Av amanda karlsson - 29 mars 2010 16:05

melissa horn & lars winnerbäck-som jag hade dig förut.
Av amanda karlsson - 29 mars 2010 15:46

heej,

jag blir så himla irriterad, nu har jag haft ont i min tand i typ sex dagar? det är aasjobbigt...

men iaf, i morse vaknade jag och hade vääldigt ont i min tand (igen) det känndes som om mitt huvud skulle sprängas, jag hade ont i halsen och kroppen. jag hade lite feber och fick vara hemma från skolan :(.

det var inte världens bästa dag att vara sjuk på heller, för vi skulle ha något kommun-prov i matte, så det missade jag.

 

idag har jag iaf vilat och kollat lite på tv. snart ska jag fixa lite läxor, jag har typ två matteläxor och så har jag ett större läxförhör i So imorgon :S. So:n kan jag nästan redan, som tur är!

 

igår var det junior eftermiddag :D! först skulle vi typ ha voltige på solén, man skulle hoppa upp på honom medans han travade occh det var inte det lättaste kan jag säga! jag kom aldrig upp, men jag var nära. julia kom oxå nästan upp, hon låg på mage över hans rygg, och det såg ut som om hon skulle ramla av på andra sidan xD! emma kom upp på typ första försöket eller något, :)

efter det så red vi eett dressyrpass, jag hade rääven och hon var jätteduktig :)

 

ikväll så missar jag ridningen oxå...

hoppas att ni har orkat läsa mitt låånga inlägg, nu ska jag plugga lite. ;)

  

världens bästaste! <3

  

Av amanda karlsson - 17 mars 2010 18:47

 

      


jag saknar dig min lilla cindy, du och jag för alltid, ända sedan första gången jag träffade dig så har det alltid varit du och jag.. och det ska det alltid va! 

jag äälskar dig :) <3<3<3<3<3<3<3<333<333<333!

     

Av amanda karlsson - 15 mars 2010 15:04

heej,

gissa vaad? jag fick ett halvt fel för mkt på grönt kort provet, så nu måste jag göra om det ;@!!! suurt!

 

idag var deet skola, den var tråkig som vanligt. i helgen var det tävling, det gick bra, pux var ffiin som vanligt :)

nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, fför då åker vi till stallet. jag tror jag ska rida feeellan :D!

 

och jag är heeelt kääär i pattis lilla  nessiiiie :D <3<3<3<3<3<3! så himla söt xD!

kram på er!

  

Av amanda karlsson - 9 mars 2010 19:57

heej,

idag var det skola som vanligt. den var rätt okej, förutom att niklas hade damp -_____-!

jag sitter och försöker lära mig 15 tyska glosor tills imorgon, + en lång text på tyska oxå..

på fredag har vi fysik prov och på torsdag typ 25 engelska glosor, och kemi till imorogn. men det kan jag redan.

 

vet ni vad.....?

jag får tävla puuuuxx på söndag :D:D!!  jag är jättepeppad faktiskt. vi ska bara hoppa 60, hon får inte hoppa 80 just nu eftersom hon har varit skadad. men det gör ingenting!

på fredag kommer bästaste patricia hit :D!      nu måste jag plugga färdigt, puss på er!

   använd bild, jag vet!

  

Av amanda karlsson - 7 mars 2010 17:15


jag bryr mig faktiskt inte längre. du har förlorat, jag vann den här gången. du ska inte tro att du lyckas med att få mig världelös.

jag känner mig glad, det känns faktiskt bra för första gången på länge!

du kan ta dig någonstans, jag bryr mig inte!

  

Av amanda karlsson - 7 mars 2010 16:40

heej,

idag stalljobbade jag från 7.00-15.00 det var ganska kul, jag fixade lite med min lilla reeevpåni :)! hoppas, hoppas, hoppas att hon blir bra snaart. nu när hon inte mår bra så kan jag inte va med på serien på söndag :( det suger apröv!

menmen..

imorgon är det skola igen, och hoppning.. och så ska jag ta grönt kort:D!!!

det blir roligt.

 

snart ska jag hoppa in i duschen, och ikväll ska jag plugga fysik också. jag har fysikprov på onsdag..

  

bli bra nu älskling..

  

Ovido - Quiz & Flashcards