aamandakarlsson

Alla inlägg under maj 2011

Av amanda karlsson - 12 maj 2011 14:30

Hej kääääära ni!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och taggar satan inför lördag! För er som inte vet så är det Allsvenskan div 3 omg 2 då :D Och jag längtar som en tok. Försöker knåpa ihop en packlista och det går faktiskt ganska bra! Får väl be min syster att hjälpa mig packa sen.

Ikväll är det en clinicBullersta, som jag såklart ska gå på.

Tänkte lägga ut ett inlägg med några låtar som just nu spelas om och om igen hemma hos mig! Ni får väl ha det så bra.

  en ful och oredigerad bild, men vi gillar´t

/ amanda

Av amanda karlsson - 6 maj 2011 08:55

PAPPA, GE MIG DENNA UNDERBARA SAK?


Du är mitt allt, det är du som gör att jag överlever morgondagen. Det här får inte hända. Om dom tar dig ifrån mig vet jag inte vad jag gör. Jag säljer allt jag äger och har, bara jag får vara med dig. Men vad som än händer så hoppas jag att du får det bra. Mest av allt vill jag bara att du ska va min. Då skulle jag vara lycklig. <3

  

/amanda

Ovido - Quiz & Flashcards