aamandakarlsson

Alla inlägg under februari 2010

Av amanda karlsson - 22 februari 2010 23:50

heej,

ska snart sova men innan det tänkte jag skriva ett kort  inlägg!

 

idag var det buff möte! jag säger bara att det var det roligaste nåågonsin :D

MANGO :D hahahahahahahahahahahah! <3

imorgon ska jag träffa lillemma och patti, dom kanske sover här oxå :)

öhm, nu ska jag sova.

nattinatti!

 

tack för att du finns, jag älskar dig <3

  

Av amanda karlsson - 22 februari 2010 11:27

heej,

här sitter jag och har tråkigt! i morse gick jag upp vid typ halv tio, då hade julia gjort sig i ordning och skulle ner på stan med pappa. jag skulle med egentligen men jag orkade inte.

snart ska jag väl hoppa in i duschen, och när julia kommer hem ska vi packa lite saker och åka till stallet. först ska vi rida, och sen är det planeringsmöte med Buff. vi ska ta kort och äta Rhodosmat :D! som vanligt kommer jag se helt stöörd ut på korten! xD.

  

 

Av amanda karlsson - 21 februari 2010 12:48

heeej !

nu är jag trött på all snö, jag vill ha sommar.

vet inte vad jag ska skriva, men idag händer det inte så mkt! jag tror att vi ska hyra en film eller nåt sen, men vi får se.

i morgon är det möte, och riiidning :D jag skulle gått på stan på föörmiddan kanske, men jag hinner inte!

på onsdag åker vi till Säfsen, och jag orkar inte -____-!!  men det kanske blir rooligt.. :P.

ha de bra,

  

Av amanda karlsson - 20 februari 2010 15:53

hej på er.

som sagt, nu är det lov!

idag vaknade jag av att väckarklockan ringde vid halv tio, jag gick upp och åt frukost. våran granne skottade vårat tag idag så all snö som kom ner på altanen fick vi skotta bort. och det var väl en snöhög på altanen som va typ 2 meter hög xD?! så heela förmiddan fick jag skotta snö -_- .

 

vid tolv gick jag och julia in och gjorde oss i ordning och bytte om, och så åkte vi till stallet och hade Buff möte! det var ganska rooligt ;)

 

och nu sitter jag här, ska duka och hjälpa mamma med maten men sen vet jag inte vad som händer!

     

charlie <3

Av amanda karlsson - 19 februari 2010 17:29

heej,

idag vare skola igen! det kändes skönt att va tillbaka, men lite jobbigt eftersom jag har kommit lite efter. men det jag missat ska jag ta igen på lovet!

 

jaa, nu äre äntlien loov :D vet inte vad jag ska göra på lovet, men på måndag blire stallet och rida, på tisdag ska jag va med amanda tror jag. Mamma vill åka till Säfsen på Onsdag till Lördag. Våra grannar ska dit så vi får bo i deras stuga gratis, men jag vet inte om jag vill.. och om jag stannar hemma så får jag vara själv hemma, och det är tråkigt!

men iaf..

imorgon är det Buff möte klockan ett, sen vet jag inte vad som händer!

men jag bloggar nog mer sen, och det kommer nog nån bild oxå :P

  

Av amanda karlsson - 17 februari 2010 17:07

     

bästaste hunden !<3

     

Av amanda karlsson - 17 februari 2010 16:57

  

                du är det bästa som hänt mej, bästaste rävpåni! <3

heej!

jag är fortfarande sjuk, och det suger. men jag mår bättre nu iaf. så antagligen går jag till skolan på fredag.

nu sitter jag o kollar på tv!  sen händer det typ.. ööhm, ingenting.

 hare bra,

  

Av amanda karlsson - 13 februari 2010 00:18

terra naomi : say it´s possible !

jag älskar den här låten!

Ovido - Quiz & Flashcards