aamandakarlsson

Alla inlägg under mars 2011

Av amanda karlsson - 18 mars 2011 16:05

Hej,

NI KAN INTE GISSA PÅ HUR BRA MIN DAG HAR VARIIIT!!! :D

Skolan har varit super, kändes skönt att träffa alla kompisar igen!

Sen när jag kom hem kollade jag mailen, och då hade jag lagt högst bud på ett ländtäcke som Linn Ingvarsson som finns på http://dressyrmupparna.se! OCH jagska kööpa det. Notera att det är SVERIGES STÖRSTA hästblogg :D

heheheehe. Hoppas att eran dag har varit lika bra som min, glöm inte att gå in på världens bästa blogg ;)

linn och brave heart och "mitt" ländtäcke!

  

Av amanda karlsson - 16 mars 2011 15:18

Hej,

tänkte bara säga att jag lever och så.

Är nere på botten just nu, har ingen lust att blogga. Ska fixa ny design och så, sen blir det maaasssa inlägg här ;)

  

min livsglädje, min prinsessa.

  

Av amanda karlsson - 2 mars 2011 22:20

Hej på er,

jag sitter och kollar på big brother just nu. Finns inte så mycket annat att kolla på, nyss var det hästhoppning från GBG Horseshow!


Big brother är faktiskt inte världens bästa program, de flesta som är med är ju alldeles för gamla?! Det är faktiskt inte underhållande med gamla människor som aldrig gör bort sig eller så? Till exempel hon Cilla som är med? Hon är ju inte rolig för fem öre ens.. :O

Håller ni med eller är jag helt fel ute?

  

Av amanda karlsson - 2 mars 2011 18:45

Hej igen på er!

Jag hade tänkt att börja blogga lite mer nu. Men jag har inte så många idéer om vad jag ska skriva. Är det någonting ni skulle vilja läsa om idag/imorgon? Det tror jag att ni vill :)?

I såfall kan ni kommentera det här inlägget med lite ideer!

  

Av amanda karlsson - 2 mars 2011 15:36

Hej på er,

tänkte bara skriva ett kort inlägg så att ni vet att jag lever!


I måndags gick jag såklart i skolan, men igår (tisdag) vaknade jag och mådde illa och hade ont i huvudet, så jag var hemma från skolan. Idag är jag också hemma, missade minnesstunden för Jocke idag... :(


Vi hade allsvenska möte i måndags också :D! Första omg. ska jag vara med i, det är den 10/4 på Gripens rk tror jag.. det ska bli kul!


orkar inte skriva mer nu,

  

vårbild :)

  

Skapa flashcards