aamandakarlsson

Alla inlägg den 25 september 2010

Av amanda karlsson - 25 september 2010 15:04

Nu ska jag göra mig i ordning, ska försöka att inte platta håret så mycket nu när jag klippt mig. Det var väldigt slitet längst ner så det blev ungefäär två cm kortare.. men skit samma.. jag behöver typ inte platta det alls nästan :) Nej men nu måste jag fixa mig.

 

    

Av amanda karlsson - 25 september 2010 14:50

  

från första ögonblicket, till det sista. jag kommer alltid vara med dig, till världens ände. du har alltid haft och kommer alltid ha platsen närmast mitt hjärta. du och jag för alltid och evigt. <3

  

Av amanda karlsson - 25 september 2010 12:51

Hej på er!
Nu har jag äntligen fixat spotify. Så just nu sitter jag och knaaarkar musik, julia är och kollar på fotboll :) Idag händer ingenting speciellt, jag har städat mitt rum, tagit fram högtalarna, dammtorkat, dammsugit.. typ :) Om en stund hoppar jag nog in i duschen och sen så ska jag fixa mig.

Ikväll drar jag julia o amanda till simon, då ska han få sin lilla överraskning. Vi kaaanske ska kollla på skräckfilm, om inte julia blir för rädd ^^.haha!

Min blogg är väääldigt tråkig just nu. Men jag ska försöka hitta på lite kul med den!

  

beebis, du är saknad.

  

Ovido - Quiz & Flashcards