aamandakarlsson

Alla inlägg den 9 september 2010

Av amanda karlsson - 9 september 2010 19:30

I Lördags var det träning, mamma tog med kameran och tog några kort. här kommer ett smakprov.

    

hon var lite "stel" och så på träningen för det var en stor traktor som lät jättemycket medans den la in hö i stallet xD.

nu blir det tyska glosor, och lite tv. sen sängen.

  


Av amanda karlsson - 9 september 2010 19:26

Häär kommer dagens dresscode!     

   


mailade anna från H&R för några dagar sedan och bad om att få några till exemplar av den tidningen som jag var med i.. och kolla vad jag hittade i brevlådan igår.......

   

    

Av amanda karlsson - 9 september 2010 18:57

Har fått lite frågor/kommentarer, här kommer svaren på dem. Jag blir jätteglad när ni ger tips och sådant! Här kommer iaf frågor och svar.



En bloggläsare (L)

Onsdag 8 sept. 21:27

snälla, börja blogga påriktigt igen med dresscodes o sånt varje dag... och jag skulle vilja önska ett inlägg,, nämligen att du satte ihop en önskeoutfit till pux och dig från t ex Hööks. ps. din blogg är super.:D

svar: Jag hade faktiskt tänkt göra det igen;). Det kan jag göra så snart jag har tid, tack så mycket.. det värmer :D


sdhubobfv

Onsdag 8 sept 21:28

Kan inte du börja göra önskeoutfits till pux och dig själv?

Svar: kanske det, ska försöka att göra det någon gång ibland. är inte inne på Hööks så ofta;)



iusdhishp

Onsdag 8 sept 21:31

har du löshår: O
svar: nej det har jag faktiskt inte;) men på tal om hår så måste jag faktiskt klippa mig snart!



anonym

Onsdag 8 sept 21:30

kan inte du göra önskeoutfits eller villha kläder ? det skulle vara kul att få lite klädtips, du är alltid så fin :)
svar: bra idé, det skulle va kul!

tack så mycket: D

  

Av amanda karlsson - 9 september 2010 15:40

   Kom hem för en stund sen, therese och henrietta hängde med hem. Om ett tag  ska jag och syster åka iväg och ta spruta :O HJÄLP! Förresten så hade vi läxförhör i No, jag fick VG, och det är typ det bästa man kan få!

När jag kommer hem efter sprutan ska jag fixa svar till era frågor/kommentarer, håll utkik.

  

Ovido - Quiz & Flashcards