aamandakarlsson

Alla inlägg den 13 september 2010

Av amanda karlsson - 13 september 2010 21:04

Hej på er alla glaaaada :D

Dagen var helt okej, åkte meed mamma i morse eftersom det regnade. Hände inget speciellt i skolan, bara det att vi har typ maaaaassa läxor till torsdag och fredag.

Gick hem efter skolan, passade på att ladda ner lite musik till mobilen också! Det gick bra, men några låtar ville inte vara på min mobil xD. Men iaf..

red prickig kårv idag, eller, vi hoppade :) Han var pigg, men jag är så van vid pux´s små steg och allt sånt, så han kändes lite stor och lång i halsen :) Var inte heelt nöjd men jaja.

Förresten, det är typ en vanlig hopptävling snart.. vet inte om jag ska va med, vilken höjd? Pux, eller nån annan? Jag vet inte, men vi får se :)

Orkar inte blogga mer, bloggen är übertråkig just nu, jag vet. Men jag försöker!

  

Ovido - Quiz & Flashcards