aamandakarlsson

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av amanda karlsson - 27 oktober 2010 20:26

Heeeej på er!

Kom hem från mötet för ett tag sedan. Nu har jag precis ätit. Vi åt wook med nån pasta och det var muumsigt!

Just nu laddar jag inför imorgon. Tror att jag ska ha min tröja som jag fick av mamma imorgon :) Har lite dålig fantasi så det blir nog det.

Nu ska jag göra klart några frågor i Fysiken. So:n och tyskan kan jag och svenskan lämnar jag in veckan efter lovet, om Emma är snäll och låter mig göra det!

Statistiken har höjt med 10 st, fortsätt så :D

Nej, nu ska jag plugga klart. Bloggar när jag är klar.

  

Av amanda karlsson - 27 oktober 2010 15:17

Som det står på rubriken så ska jag försöka att göra mig i ordning eftersom det är mööte sen.

För en stund sen kom Amanda upp med ett papper till So provet imorgon. Det pappret ska jag plugga lite på, det är typ en sammanfattning om allt :) Jag ska också läsa igenom alla andra häften och papper igen och försöka komma ihåg alla årtal :P.

  

Av amanda karlsson - 27 oktober 2010 13:54

Heeeej igen!

Nu har jag pluggat rätt så mycket So. Jag är lite förvirrad.. det står två olika årtal på när det amerikanska frihetskriget var :O
Det är så mycket att komma ihåg, årtal och vilka som gjorde si och så och jaa. Jag blir helt förvirrad :p. När mamma kommer hem mååste hon hjälpa mig med det där!


Nu har jag precis ätit och gjort mig i ordning lite. Jag har klätt på mig en stor t-shirt och leggings. Känner mig mycket piggare nu så det blir skooooola för min del imorgon.

  

Av amanda karlsson - 27 oktober 2010 10:52

Hej igen,

nu ska jag ta tag i det här och plugga. Jag ska plugga maassa So för det är prov imorgon. Tyskan och Fysiken är det inte lika mycket i så det tar jag sen!


Usssccchh!Jag hatar att vara sjuk, man missar så mycket :/.

  

  

Av amanda karlsson - 27 oktober 2010 10:04

Här kommer det bilder på vad jag fick igår på min namnsdag :)


En fin blombukett av mormor ,

   
Ett fint litet hjärta från mormor,
En grå tröja från mamma,
    

Ett grått linne från mamma.

 

Nu kanske det är många som undrar varför jag får några presenter på min namnsdag?

Jo, såhär är det!
Jag har ju en tvillingsyster och vi fyller ju år på samma dag. Alltså så har man aaaaaldrig någon "egen" dag. Därför har vi alltid firat lite extra när Julia och jag har namnsdag!
Hoppas att ni som kanske undrar förstog nu på min lilla förklaring :)

  

Av amanda karlsson - 27 oktober 2010 09:37

God morgon alla läsare!

Idag sov jag inte lika länge, jag vaknade vid nio.

Igår kväll kunde jag inte somna. Jag bara låg och vred och vände på mig men ingenting kändes bra :p. Men till sist somnade jag!

Som ni kanske märker så är jag hemma idag också, men jag känner mig väldigt piggare och friskare idag. Lite senare ska jag ta ett bad och fixa i ordning mig.

Ikväll är det buffmöte vid 18.00 och det ska jag försöka gå på!

Imorgon måste jag gå till skolan. Vi har jättemånga läxor till imorgon. Prov och läxförhör :/. USCH!


Men nu ska jag försöka ta bilder på det jag fick igår. Det kommer i ett inlägg om en stund.

  

Ovido - Quiz & Flashcards