aamandakarlsson

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av amanda karlsson - 14 oktober 2010 19:07

Idag har det hänt maaaasssa saker!

I skolan var det tyska prov och kemi läxförhör. Tyskan var superenkel, kemin gick helt okej!

Hade en rätt så lugn dag idag. På svenskan och so:n kollar vi på film. På svenskan kollar vi på "Juno" och på so:n kollar vi på "Patrioten". Juno har jag sett förut men Patrioten har jag aldrig sett, den är lite obehaglig, och lite så :p.


Efter skolan åkte pappa, jag och julia till "Glada hästen i spiltan" och kollade på hjälm och stövlar. Hittade Mountain Horse supreme high rider stövlarna, dem ska vi kööööpa :D Och Charles Owen/Whitaker hjälm. Antagligen beställer vi på internet, pappa hade hittat ett bra ställe som va en engelsk sida. Där var alltig typ 1000 kr billigare! Så nu är det bara att vänta...

Nu tror jag att jag ska dammsuga mitt rum och städa lite till imorgon. För då kommer kusinerna och nåågra andra ;) Ska bli superkul!

"Patrioten"

"Juno"

  

Ovido - Quiz & Flashcards