aamandakarlsson

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av amanda karlsson - 10 oktober 2010 20:40

Sitter och kollar på "Ensam mamma söker". 
Helt okej pogram, men jag tycker lite synd om barnen till mammorna.. det måste ju vara  jobbigt att ha massa killar hemma som håller på med ens mamma, och så. Jag skulle iaf tycka att det var jobbigt :p.

sämst bild.

  

Av amanda karlsson - 10 oktober 2010 18:20

Tänkte skriva så att ni inte tror att jag är död eller så!

Idag var det första hopptävlingen på länge. Både den lilla och den stora heezten var bra :)
Sune var superdupermegaduktig! Han stannade en gång, men det var faktiskt mitt fel.
Pux var ännu bättre, felfri, det kändes att hon tyckte det var kul idag! Ska fixa lite bilder från idag på sune och pux. Dem kanske kommer upp sen för nu är jag supertrött efter en låååååång dag.


Imorgon är det svenska upsats 8.30 till 9.50 tror jag. suuuuug på skolan.

Jag ska försöka blogga mer, har inte haft tid eller/och lust. Jag skyller på skolan helt enkelt! Imorgon är det hemkunskapsläxförhör, svenska uppsats. Tisdag vet jag inte. På torsdag är det no läxförhör,  tyska prov.

  

  


Ovido - Quiz & Flashcards