aamandakarlsson

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av amanda karlsson - 25 oktober 2010 12:48

Nu är det bara typ fyra dagar kvar till höstlovet! Det ska bli jätteskönt :).

Och vet ni vad?

Vi ska hämta hem Cindy på höstlovet  :D:D:D:D:D!!

Eftersom att hon är hos Niklas kusin så får vi åka till Trosa och hämta henne. Men det är värt det, tycker jag i allafall. Saknar henne supermycket. Jag har drömt om henne varenda dag hela förra veckan :O.


Vi ska försöka åka till Vicke och Nogger någon dag på lovet också. Han har fått dit en ny häst, en stor häst :)


Vad ska ni göra på lovet?

  

  

Av amanda karlsson - 25 oktober 2010 12:31

Hej på er,

jag har inte orkat blogga på ett tag. Men nu kommer det ett inlägg, jag ska försöka blogga och uppdatera oftare :)

I Lördags var det hoppträning, Pux var superdupermegaduktig :D Det märktes på henne att hon tyckte det var roligt. Hon bjöd verkligen fram till hindret, så det kändes bra!

Igår (söndag) var det  hopptävling. Eftersom Pux inte får gå 75 som KMet för ridskoleponny gick i, så hoppade vi 60. Det var bara Clear Round. Hon hoppade allting och var jätteduktig så vi fick en Clear Round rosett. Den var blå/röd.

Efter tävlingen hjälpte jag, Julia och Frida med att löshoppa Enjoy Life "Leffe" (Mia H:s häst) och Frida.


Jag har varit förkyld hela helgen. Det började med att jag fick lite ont i halsen i fredags och så blev det värre igår. Idag är jag hemma från skolan, är verkligen jätteförkyld. Ska vila upp mig ordentligt.

Ikväll är det ridning, eftersom jag ska tävla Pux i dressyr i helgen så ska jag ha henne idag. Men eftersom att jag är sjuk så missar jag nog ridningen idag. Om jag inte blir bättre tills dess :).

Nu ska jag nog kolla på någon film, det är det bästa man kan göra när man är sjuk!

Antagligen kommer jag blogga mer om en stund :p.

   världens bästa.

  


Ovido - Quiz & Flashcards