aamandakarlsson

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av amanda karlsson - 19 oktober 2010 20:55

Hej!

Nu har min syster varit snäll och fixat en ny header till mig, och lite på designen. Blev nöjd med headern, så den får nog sitta kvar ett tag :)

Amanda gick precis hem, vi har pluggat och tagit massvis med kort! Dem lär ni säkert få se någon gång.

Vad tycker ni om headern? Kommentera gärna.

Snart ska jag läsa fysik, som är till torsdag. Det är fem sidor och jag är inte så värst bra på det.. så det är bäst att plugga lite extra med det :)


I helgen är det KM (klubbmästerskap i hoppning). KM för ridskoleponny går i 75 cm. Men det är vääääääldigt dåligt att de satte KM för ridskoleponny i 75 för att knappt hälften av ponnysarna får hoppa 75 -_____- Hur tänker dem?!

Så jag får hoppa Pux i 60 cm, som är Clear Round. Jäääättekul, verkligen :/.

Sune orkar inte hoppa bana på 80-90.

Men nu ska jag plugga, ha det bra!

  

hjärtat. <3

  

Ovido - Quiz & Flashcards