aamandakarlsson

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av amanda karlsson - 26 oktober 2010 21:45

Nu ska jag gå och lägga mig så jag blir pigg till imorgon. :)

Glöm inte att rösta på Pux i årets häst tävlingen!

  

Av amanda karlsson - 26 oktober 2010 20:51

Alla som läser detta trycker på länken nedan och röstar på Pux i årets häst tävlingen :) Det vore superkul om verkligen alla röstade!!

http://www.libresse.se/aretshast/?flashparamcontributionid=282497

  

  

Av amanda karlsson - 26 oktober 2010 20:02

Nu ska jag kolla på ett gammalt programm på Disney Channel som jag aaaaalltid kollade på när jag var liten :D.

Det typ försvann för jättelänge sen, jag kommer ihåg att jag blev jättebesviken på att det slutade! Nu såg jag att det skulle va, så jag ska kolla om det är lika bra nu som jag tyckte att det var när jag var liten :p!

Bloggar sen!

  

Av amanda karlsson - 26 oktober 2010 18:40

Hej på er!

Mormor och morfar kom förut. Jag fick lite småsaker av dem och mamma :)

Om jag orkar så ska jag ta kort på det sen men Julia har haft kameran.


Just nu känner jag mig inte ett dugg bättre, nästan sämre. Det blir nog ingen skola imorgon heller! Jag är nog hemma då och om jag känner mig piggare ska jag plugga.
Det känns inte som rätt vecka att vara sjuk på. Vi  har massa läxor och ett prov den här veckan så det blir mycket att ta igen sen.
Om en liten stund blir det sushi som mamma och mormor har lagat till mig!

    

    

Av amanda karlsson - 26 oktober 2010 13:15

Igår åkte  jag och red eftersom jag kände mig mycket piggare. Jag hade ingen feber och så. Men det var dumt för när jag kom hem fick jag feber och typ däckade i soffan :p.


Jag red Pux. Hon var superdupermegaduktig igen! Vi red dressyr, hon har blivit jätteduktig nu.

I helgen är det sista omgången i seriedressyren. Det är också KM. Kmet går i LC:2, det programmet var Pux jätteduktig på sist så det ska bli superkul :)

Ett lycka till kanske?


I morse fick jag ett sms av pappa.. stövlarna har kommit :D:D:D!! På torsdag kanske pappa jag och Julia åker till farmor och farfar och fikar och så skulle vi få stövlarna. Pappa sa det i allafall :)

  

seriedressyr omgång 1.

  

Av amanda karlsson - 26 oktober 2010 13:00

Idag har jag namnsdag :)

Grattis till alla andra AMANDOR där ute!

  

  

Av amanda karlsson - 26 oktober 2010 12:26

Hej igen!

Är fortfarande hemma och är sjuk. Idag känns det liiite bättre i allafall. Är väldigt snorig men ingen feber nu, hade feber i natt för jag sov väldigt dåligt.

När jag är sjuk drömmer jag också väldigt konstiga saker.
I skolan har vi kollat på filmen "Patrioten". Den handlar  om frihetskriget mellan kolonisterna och England. Varje natt nu när jag varit sjuk så har jag drömt att jag varit med i kriget?! Helt sjukt verkligen, jag har vaknat och varit rädd. Mamma sa att jag till och med har legat och skrikit och mumlat i sömnen :p.


Idag sov jag ganska länge, eftersom jag sovit dåligt i natt och kunde nästan inte somna igårkväll. Det var skönt.

Nu ska jag nog försöka ta något att äta, en macka kanske? Känner mig inte så sugen på mat när jag mår såhär :).

Jag kommer nog uppdatera på bloggen ganska så mycket idag så håll utkik!

  

En bild på grannarnas hund Stina :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards