aamandakarlsson

Alla inlägg den 12 oktober 2010

<3

Av amanda karlsson - 12 oktober 2010 20:45

hjärtat, jag saknar dig enormt.

  

  

Av amanda karlsson - 12 oktober 2010 20:38

Kom precis hem från FoS (friskis och svettis). Var där med syster, det gick helt okej, jag har ont i ryggen så det gick sådär men jag gjorde mitt bästa :).

Tyskan kan jag faktiskt nästan nu.. måste plugga massa imorgon på det, kemin kan jag helt nästan och matteläxan gör jag imorgon! Imorgon när jag kommer hem ska jag typ plugga direkt. Pluuggdag :/.


Nu ska jag vara lite social med mormor som ska sova här idag, och juste, måste duscha kanske.. haha!

  

  

Av amanda karlsson - 12 oktober 2010 16:28

Jag känner mig vääääldigt lyckad.. har lyckats med att spilla ut Oboy över halva köket xD!

Dagen var helt okej, kulturen söög. Innan den cyklade amanda och jag till ica, hon köpte Polly. Det har inte hänt nåt speciellt i allafall.


Lägtar som tuusan  till  Torsdag/Fredag! På torsdag ska vi åka och kolla på stövlar mm. På fredag kommer våra kompisar som vi har känt sen typ.. alltid. Vi har inte träffat dem på länge så det ska bli superkul!


Men nu måste jag plugga tyska, kemi och göra matteläxan :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards