aamandakarlsson

Alla inlägg den 23 november 2011

Av amanda karlsson - 23 november 2011 22:58

Jag är så sjukt laddad inför Klubbmästerskapet (KM) i hoppning som är den 4 December! Det går i 80 cm, omhoppning.

Sven har ju blivit så himla fin, han hoppar som en jag vet inte vad. Från första hoppträningen då vi hoppade 60 cm, tills nu när vi hoppar banor på 95 cm (träning). Och tävlar 85 cm :D Jag är så sjukt, obeskrivligt glad över att just han kom. Det kunde verkligen inte ha blivit bättre, dethär behövde jag verkligen. Han är en bra ersättare till Pux.. ibland tror jag nästan att det är Pux som hjälper oss och håller turen på våran sida.

Ingen kommer någonsin ersätta henne, hon var och kommer alltid vara världens bästa <3.


Men iaf. På Kmet ska jag satsa allt vi har, jag har en känsla av att det kommer gå så jädra bra! Så nu hoppas jag att alla ni där ute håller tummarna för mig och Svennis den 4 december ;)

 

jag älskar dig min lilla ponny, om du bara visste hur bra du är! <3

 

/ Amanda


Av amanda karlsson - 23 november 2011 20:46

Tänkte bara säga en sak till alla er hästintresserade där ute! Nu börjar hästhoppning på kanalen Eurosport :D


Förresten, vad tycker Ni om nya headern? :)


/ Amanda

Av amanda karlsson - 23 november 2011 17:11

Nu är nya headern och så uppe! Tyvärr blev den lite pixlig (suddig), men det får duga så länge.


Nu när bloggen är fixad är jag jättesugen på att börja blogga ordentligt. Men har lite dålig fantasi, så jag tycker att ni ska kommentera vad ni vill läsa om, outfits, kommande tävlingar, presentation osv. Jag antar att jag kommer komma igång om några dagar, så snart blir det roligare att läsa!

 

åh vad jag saknar min fina lilla hundis!


/ Amanda

Av amanda karlsson - 23 november 2011 16:33

Just nu håller min syster Julia på med en ny header till mig. Egentligen skulle den vara klar ungefär nu men datorn stängde av sig  :(.


Har inte så mycket mer att berätta, just nu sitter jag och kollar på Scrubs. Förhoppningsvis kommer headern upp idag, annars blir det imorgon. Så kolla in igen om en liten stund! :)

stor bild, lånad från google.


/ Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards