aamandakarlsson

Alla inlägg den 11 november 2011

Av amanda karlsson - 11 november 2011 15:37

varför slösa mer tid på dig, när det är du som får mig att må dåligt.

jag vet vad du har gjort, du vet vad jag tycker. men varför skulle du lyssna på mig.

du förstör dig själv, och jag kan bara titta på. jag klarar inte av det.

jag vet att de dagarna du är glad, och snäll. så är du inte dig själv.

när de dagarna är över, vet jag att det inte går att prata med dig. du är bara arg.

dina glada dagar borde inte finnas, eller jo, om de var påriktigt.

 

du är hög. påriktigt. riktigt jävla hög.

 

jag kapar vår vänskap, du förtjänar den inte.

 

tro inte att det är nåt allvarligt. det är ändå bara verkligheten.

 

/ Amanda

 

 

 

Av amanda karlsson - 11 november 2011 15:22

Jag har faktiskt ångrat mig! Jag tänker ha kvar den här bloggen, känner att det blir lite krångligt att byta och så. Men jag kan inte lova att jag kommer uppdatera varje dag, bloggar när jag har lust för det bara :)


Ska fixa en header som kommer vara uppe tills jag har fixat en ny och ordentlig. Nu vet ni i allafall. Ikväll är det hoppträning, som det är varje fredag. Ett riktigt bra avslut på veckan tycker jag.


Vi hörs om en stund!


/ Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards