aamandakarlsson

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av amanda karlsson - 21 juli 2010 21:00

heej,

nu ska jag kolla på film med mamma! och äta glass ;D

kram på er!

Av amanda karlsson - 21 juli 2010 19:17

heej,

sitter och laddar över bilder till cd skivor, men det har typ tagit två timmar och jag är inte ens klar än! men min dator är seg som kola. om en stund ska jag äta.. köttbullar med såsmakaroner tror jag det blir!

efter maten ska jag cykla ett tag på träniingscykeln ;P.


kram amanda


Av amanda karlsson - 21 juli 2010 11:57

heej,

här kommer lite låtar som spelas just nu om och om igen!

Kent- Utan dina andetag

Miss li- Oh boy

Joshua Radin- I´d rather be with you

Jason Derulo- In my head

Shakira Waka Waka/This Time for Africa


kram amanda

Av amanda karlsson - 21 juli 2010 11:43

heej,

just nu har jag världens bloggtorka.

igår kom jag hem vid typ halv åtta på morgonen, jag har varit ute på landet och byggt hage till pollarna. vi haar till och med haft dom där typ två dagar tror jag det var. dom stoortrivdes verkligen! vi åker nog dit igen på fredag, då kanske vi tar dit dom och provar att ha dem där över natten också! det blir nog inget problem ;D.

jag orkar inte skriva så mkt mer nu, kanske kommer ett tiill inlägg sen.


kram amanda

  

gaaaammal bild. 

Ovido - Quiz & Flashcards