aamandakarlsson

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av amanda karlsson - 2 juli 2010 17:24

heej,

nu hoppar jag in i duschen.. det avsnittet av Ghost Whisperer som är nu har jag sett typ 4 gångeer? så nu hoppar jag in i duschen ist, om en typ 40 min kommer Ulrika och matilda..de ska äta här.

bäst att duscha innan de kommer!


kram amanda

Av amanda karlsson - 2 juli 2010 17:17

heej,

idag var det första dagen på  terränglägret! jag gick typ upp sju i morse och va i stallet vid typ kvart i åtta!

på förmiddagen hade jag pux, vi hoppade några små hinder bara. det gick jättebra, jag fick bara ett stopp. men hon kom fel framför så hon vågade inte hoppa över ;P

efter första passet gick jag, julia, anna, charlotta, johanna och lovisa ner till sjön och åt :)


på eftermiddagen hade jag charlie, vi var nere på terrängen. han var väääääldigt seeg men jag fick igång honom på slutet. som tur var.

imorgon blire till stallet vid åtta, rida charlie vid nio. och sen rida ett pass på pux på em ;) det blir terräng båda passen! jag kan säga att det inte är såå himla roligt att rida när det typ är 30 grader varmt -_-. imorgon kanske jag,julia,anna, charlotta,lovisa och johanna sova i stallet :) men vii får se.

ha det bra ! nu ska jag kolla på min bäästa serie Ghost Whisperer ;D.


kram amanda

Ovido - Quiz & Flashcards