aamandakarlsson

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av amanda karlsson - 3 juli 2010 18:10

heej,

idag var det dag två på terränglägret. på fm hoppade jag terräng med charlie och på eftermiddagen med pux. jag hoppade inte så mkt eftersom att hon har varit halt så ville jag inte köra slut på henne. jag ska ju rida henne hela nästa vecka också.

efter lektionen på em gick vi först till stallet och bytte om, sen gick vi ner tll sjön och badade. alla för utom jag dvs. jag gick ner lite i taget med henne, hon tyckte att det var lite obehagligt först men efter en liten stund fick jag ner henne så att hon stod med vatten en liten bit upp på benen.  där stog vi en stund och hon tittade runt lite och körde med mulen i vattnet och drack. och ännu en stund senare gick hon i vattnet så att det nådde upp till magen. ännu en stund senare gick hon självmant ner i vattnet.. gissa om jag blev liiiite stolt* :D skulle sovit i stallet ikv men jag har jätteont i huvudet, så jag stannar nog hemma, jag kommer typ somna när som helst så jag slänger in ett blogginlägg nu, jag vet inte om jag bloggar sen. vi får se.

ha det bra

kram amanda

Ovido - Quiz & Flashcards