aamandakarlsson

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av amanda karlsson - 1 juli 2010 22:36

heej,

nu ska jag packa det sista till imorgon, matsäck och så.. jag längtar verkligen till imorgon, och jag hoppas att pux är bra då.. :)

 snart går jag och lägger mig för det blir upp tidigt imorgon.


ps. tack för en bra dag..ds

kram amanda

Av amanda karlsson - 1 juli 2010 19:12

Heej,Nu sitter jag i bilen på väg hem.Det har varit jättekul på grönan! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och mobilbloggar från pappas mobil.jag kan Säga att det inte är så lätt att skriva på en touchmobil i en guppig bil! jag är hemma om typ en kvart, då ska jag äta och så kanske jag skriver ett till inlägg.det kanske kommer en hiss&diss senare också.ikv blir det en tidig kv för imorgon blir det att gå upp tidigt och åka på terräng läger med världens bästa räv.Kram amanda

Av amanda karlsson - 1 juli 2010 09:39

heej,

nu måste jag verkligen stänga av datan, för snart kommer pappa! jag kollade vädret för en stund sen och det står att det ska va mulet till tolv ungefär men varmt. och sen kommer det att vara sol och lite moln, men fortfarande väldigt vaarmt :D.


kram amanda

Av amanda karlsson - 1 juli 2010 09:19

   heej,

jag slänger in en snabb face, outfit!


OUTFIT

 

  

leggings-Gina tricot 100 kr (tror jag)

vitt linne-Gina tricot 99 kr

lång t-shirt- H&M kommer inte ihåg vad den kostade (;

  

jag orkade inte sminka mig så mkt idag... men lixom kolla hur bruuun jag har blivit ;D

 

nu kommer pappa om en typ halvtimme

 

kram amanda

Av amanda karlsson - 1 juli 2010 08:43

heej,

vaknade för en stund sen, och jag blev lite besviken när jag kollade ut genom fönstret... det är jättemulet :( . men det kanske är bättre väder i sthlm. nu måste jag göra mig i ordning och kollaa upp hur vädret ska bli idag. pappa kommer vid tio,

ha det bra,


kram amanda

Ovido - Quiz & Flashcards