aamandakarlsson

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av amanda karlsson - 27 maj 2010 22:22

heej,

jag har inte hunnit blogga idag, så jag gör ett snabbt inlägg nu.

skolan var okej, inget speciellt. efter skolan kom pappa och hämtade mig och julia, vi åkte till farmor och farfar och fikade lite.

jag tror att vi kom hem vid typ sex? då fick julia för sig att vi skulle cykla och sälja Nyköpings rabatten! vi hade bara två hemma så vi försökte sälja dem, vi lyckades sälja en. men den andra ska grannen köpa ;D!

idag har jag även lyckats sälja 3 st fryspåsegrejer! bara 7 kvar alltså! men dem flesta i släkten ska köpa så jag blir nog av med dom! om en stund ska jag gå och lägga mig. imorgon bitti ska jag till tandläkarn, så jag missar 1 och en halv lektion imorgon ;).

det var nog allt, ha det bra!

                                                  
                Kram

                                                  
           Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards