aamandakarlsson

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av amanda karlsson - 23 maj 2010 20:04

               

cindy, jag saknar dig så det gör ont! men nu är det bara två veckor kvar, håll ut älskling!

  

Av amanda karlsson - 23 maj 2010 19:55

heej,

idag var det uteritt, min lilla charlie var jätteduktig! men vädret var liiite konstigt, först haglade det och spöregnade det och sen blev det sol men sen blev det mulet och sen blev det sol igen ;O? jag och charlie var dyyngsura! men iaf..

ikväll kommer patti hem :) ´hon kaaaanske kommer hit sen! <3

just nu sitter jag och taggar inför Säkerhetscupen på söndag, och träningen på lördag! ;D. det ska bli jätteroligt, hoppas att hästen sköter sig! imorgon är det träning med pux, dressyr! det blir mysigt. jag har inte så mkt mer att skriva.. hoppas att schabraket och huvan kommer innan fredag!

ha det bra ;)

  

jag är ful.. jag vet men det får ni stå ut med!

  

Ovido - Quiz & Flashcards