aamandakarlsson

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av amanda karlsson - 14 maj 2010 18:30

   heej,

öhhm.. jag vet inte riiktigt vad jag ska skriva, men här får ni en bild på min lunch idag!

dagens lunch bestog av:

*friterad kyckling 

*ris
*sötsur sås
*lemon lime läääsk!

maten köpte jag på nån kinamats resturang i stan, jag kommer inte ihåg vad den heter xD! men gott var det iaf :)


nu sitter jag här med anna och pratar lite om Säkerhetscupen som är om två veckor, och om jag ska köpa en brösta m martingal som matchar mitt pullarträns :). jag vet inte riktigt om jag ska köpa den,. ;D.

snart ska vi laga kyckling raps och kolla på lite filmer som vi hyrde förut. vi hyrde: Alvin och gänget 2, Harry Potter och halvblodsprinsen, Jennifer´s body! bloggar nog mer sen,

    

Av amanda karlsson - 14 maj 2010 12:47

   FACELOOK

 

 

  

OUTFIT

 

  

heej,

nu ska jag snart ner på stan. fula och oredigerade bilder, men ni får stå ut med det!

  

 

 

Av amanda karlsson - 14 maj 2010 12:17

heej,

idag blev det sovmorgon, jag gick upp vid typ tio. jag gjorde mig i ordning och åt frukost. för en stund sen kom niklas hit och fikade och kollade på kort från The Studio! Men nu har han precis åkt.

just nu sitter jag och väntar på att julia och mamma ska bli klara så att vi kan åka ner på stan en stund. julia ska gå på stan meed anna och jag och mamma ska fixa en present till niklas, och sen ska jag försöka hitta några skivor som jag kan ladda ner mina bilder på! jag tror att vi ska hyra några filmer också till ikväll, då ska mamma till en kompis så julia och jag blir själva här hemma.


patricia kom hem nu! jag saknar dig, <3

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards