aamandakarlsson

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av amanda karlsson - 17 maj 2010 21:45

rubriken säger allt!

jag är jättetrött så jag går nog och lägger mig snart!

sov sött, natti natti.

  

Av amanda karlsson - 17 maj 2010 21:23

heej,

kom hem ganska sent igår så hann inte blogga! igår hade julia och jag sovmorgon, och sen så hängde vi med morfar ner till sjön och tog upp fisknät xD! det var 6 aborrar ;P. senare på eftermiddagen åkte vi till heeeztarna och tog en lång barbacka tur, det var jättemysigt! vi fick till och med in lite galopp, nån gång i veckan ska Nogger skos för han är jätteöm om hovarna.

imorgon är det buffmöte, :)

idag beställde julia och jag medical card, och på onsdag tar jag grönt kort. så då är det mesta fixat till tävlingen!


patricia, jag saknar dej enormt. koom hem nu! <3

    

  

jag vill köpa de där schabraket och huvan till pååånnniin, kommentera gärna vad ni tycker!

     

Ovido - Quiz & Flashcards