aamandakarlsson

Alla inlägg under juni 2010

Av amanda karlsson - 14 juni 2010 11:23

heej,


Ingen bild

Soooofiia !

Söndag 13 juni 21:12

Hejsan !
Vart har du köpt ditt träns som du har på Pux på headern?

Svar: jag har köpt mitt träns på Hööks!

___________________________________________


Kram amanda







Av amanda karlsson - 9 juni 2010 20:19

heej,

rubriken säger allt. ikväll stannar vi hemma, cindy kommer på lördag :)


och vet ni vad? min älskade lilla häst är halt... :'(

  

ÄLSKLING, BLI BRA SNART! <3

 

                      Kram Amanda

Av amanda karlsson - 9 juni 2010 16:02

heej,

idag orkar jag inte skriva så mkt!

men iaf.. ikväll åker julia och jag till mormor och sover där, och ikväll duschar vi cindy och tar med henne hem imorgon bitti :'D!  det var nog allt, ha det bra!


                                                  
               Kram Amanda

Av amanda karlsson - 8 juni 2010 21:13

  

  


                                     Älsklingar, ni är bäst!

Av amanda karlsson - 8 juni 2010 21:07

heej,

idag var det sista riktiga skoldagen! vi kollade på fiilm på so:n och matten, vi kollade på Pojken i randig pyjamas. den var jättebra men jättesorglig.. det handlade om en pojke som var i en koncentrationsläger, och en annan pojke som bodde en liten bit ifrån koncentrationslägret. de blir kompisar och så. jag rekommenderar den filmen, den är väldigt bra och genomtänkt, det är ju sjukt att det där har hänt på riktigt.. usch!

efter skolan cyklade jag och therese och köpte godis och läsk till imorgon, då ska vi kolla på film typ hela dagen. men först är det fotbollsturnering! VI SKA VINNA ;D!!
idag var jag och mamma o therese på stan,  jag köpte en vit bh utan band och ett par skor, bild kanske kommer imorgon :).

nu ska jag gå och äta glass!

                                                  
                Kram Amanda

Av amanda karlsson - 7 juni 2010 14:08

heej,

idag var jag och min klass på badhuset. vi var med de som ska börja i våran klass i åttan. det var väääldigt kallt!! julia och hennes klass, de var på Jogersö men de fick sluta jättemycket tidigare, men inte vi :(.
vi fick sluta vid ett, då cyklade jag hem.. och nu sitter jag här och kollar på Roomraiders på MTV. om nån timme ska jag gå och göra mig i ordning, sen drar vi till stallet. vi kanske ska hoppa nere på terrängen idag! och jag ska ha världens bästa pånni!
ikväll kanske det kommer lite bilder från terrängträningen som var för typ två veckor sen? ha det så bra!

                                                  
              Kram Amanda

Av amanda karlsson - 5 juni 2010 20:20

heej,

väärldens underbaraste dag idag! jag vaknade vid tio, gick upp och duschade. sen cyklade jag och julia till stallet! häästarna ville inte gå in från hagen som var full av massa gräs, så julia och jag fick hämta grimmorna och godis :). då ville dom gå in. vi fixade i ordning dom  och så red vi  iväg, idag var det galoppträning som stod på schemat! det tyckte dom var roligt, så de galoppade på ;D! 


just nu sitter jag och och tittar på Sommakrysset med mamma och äter lite kebab, och lääängtar som en galning efter sommarlovet! men det är bara en riktig skoldag kvar :D på måndag ska vi till badhuset med de som ska börja i klassen, på tisdag är det sista "riktiga" skoldagen, på onsdag är det fotbollsturnering, på torsdag är det städdag och sen så är det avslutning på  fredag! 

på avslutningen ska jag dansa.. är lite nervös, hoppas det går bra iaf :)

imorgon är det ponnyridning på vallarna, hoppas att så många som möjligt kommer :)


hoppas att alla har orkat läsa mitt långa inlägg,


                                                  
              Kram Amanda

Av amanda karlsson - 4 juni 2010 14:29

heej,

sitter ute på landet. är hos mina kusiner, vi gör inget speciellt. snart ska vi äta och sen cyklar vi till hästarna! det blir en barbacka tur i skogen!

men nu ska jag gå ut och sola lite och så :)

och vet ni vad`? cindy kanske hänger med oss hem ;D! men nu måste jag gå, ha det så bra i sommarvärmen.

                                 Kram Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards