aamandakarlsson

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av amanda karlsson - 1 juni 2010 16:33

heej,

idag är det första juni! jag har haft världens bästa dag idag :D!

i skolan hade vi musik läxförhör, det gick super! sen hade vi ettt matteprov som man skulle göra om man inte hade klarat en sak, på det hade jag alla rätt! och vet ni vad? när jag va på väg hem ringde mamma och sa att hon o julia var på väg och hämtade vårat Hööks paket på ica :D:D:D! jag hade beställt en svart jacka, ett svart schabrak med guldig kant och en matchande huva till! bilder kommer sen, om jag orkar.

nu ska jag plugga en liten stund så kommer det bilder sen på mina saker från Hööks och kanske en bild på min skolavslutningsklänning.


                                                  
                 Kram

                                                  
                Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards