aamandakarlsson

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av amanda karlsson - 14 juni 2010 20:55

heej.

vet ni hur kul det är att vara sjuk första dagarna på sommarlovet? det är inte det roligaste som finns, kan jag säga.


som sagt, idag mår jag bättre. jag har ont i halsen, jätteförkyld helt enkelt!

idag har det inte hänt så mycket, jag har typ legat i soffan o kollat på tv. och för en stund sen tog jag ett varmt bad, och det var jätteskönt :).

nu sitter jag här i soffan igen med en varm kopp te och en varm och go cindy bredvid mig! hoppas att jag mår bättre imorgon, ha det så bra!


Kram Amanda

Av amanda karlsson - 14 juni 2010 11:23

heej,


Ingen bild

Soooofiia !

Söndag 13 juni 21:12

Hejsan !
Vart har du köpt ditt träns som du har på Pux på headern?

Svar: jag har köpt mitt träns på Hööks!

___________________________________________


Kram amanda







Ovido - Quiz & Flashcards