aamandakarlsson

Alla inlägg under juni 2010

Av amanda karlsson - 30 juni 2010 12:15

heej,

god morgon på er!

igår natt var ju jag på bio, jag kollde på Eclipse och jag rekomenderar den verkligen! den var superbra. många sa att den var läskig men nej det var den inte.

i morse vaknade jag av att hemtelefonen ringde, typ tusen signaler! jag hatar folk som aldrig inser att man inte tänker svara, när själva ringsignalen har varit typ 7 gånger så kan man ju faktiskt lägga på xD. och sen ringde mobilen, det var niklas som ringde, vi hade tydligen fått med oss en väst för mkt från vickeochnogger. så julia och jag har pratat i telefon typ hela morgonen, vi försökte få tag i nån som kunde köra ut den.. men det var ingen som kunde. men till sist ringde mormor och sa att hon kunde gå ifrån jobbet och köra ut den, då blev både julia och jag gaanska glada ;D tack mormor!


det var ganska så kul att logga in på bloggen i morse.. eftersom att verifieringskoden var MENS, jag vet att jag har lite dålig humor men jag menar hur ofta råkar det stå mens just där?! xD.

om en stund kommer det en "Att göra lista", hoppas alla får en bra dag!


Användarnamn:

Glömt användarnamnet?

Lösenord:

************

Glömt lösenordet?

Säkerhetskod:

 MENS :-)


kram amanda

Av amanda karlsson - 29 juni 2010 18:56

heej,

inatt ska jag gå på premiären på Eclipse :) jag och världens bästa patricia.

jag ska göra mig i ordning om en stund, för det lär ta en stund!


på torsdag åker julia och jag till grönan med pappa.


ha det bra,

kram amanda

Av amanda karlsson - 29 juni 2010 17:33

     ...


FRÅGESTUND!

 

 

Ni får ställa vilken fråga som helst, så ska jag se till att svara på de flesta! :)

 

Kram amanda

Av amanda karlsson - 21 juni 2010 11:53

  

älskling, kämpa på.. du blir bra snart! du ska klara det här, utan dig är jag ingenting, <3


kram amanda

Av amanda karlsson - 18 juni 2010 00:04

heej,

åååh, jag klarar inte av er just nu. ni är bara för mkt.


kram amanda


Av amanda karlsson - 15 juni 2010 23:32

heej,

kudden bad nyss om en dejt, och gissa.. jag sa ja!

god natt på er, sov sött :)

 

Kram amanda


Av amanda karlsson - 15 juni 2010 16:19

  


Cindy,

du är luften jag andas

marken jag går på

tårarna jag gråter,


det är du som får mig att le.

Du  är mitt allt

<3

 

 

Kram amanda


Av amanda karlsson - 14 juni 2010 20:55

heej.

vet ni hur kul det är att vara sjuk första dagarna på sommarlovet? det är inte det roligaste som finns, kan jag säga.


som sagt, idag mår jag bättre. jag har ont i halsen, jätteförkyld helt enkelt!

idag har det inte hänt så mycket, jag har typ legat i soffan o kollat på tv. och för en stund sen tog jag ett varmt bad, och det var jätteskönt :).

nu sitter jag här i soffan igen med en varm kopp te och en varm och go cindy bredvid mig! hoppas att jag mår bättre imorgon, ha det så bra!


Kram Amanda

Ovido - Quiz & Flashcards