aamandakarlsson

Alla inlägg under januari 2010

Av amanda karlsson - 9 januari 2010 21:26

heej,

sitter och kollar på robinsson. ska snart hämta  mitt godiis :D

idag vare stallet och träning med räven :) det gick bra men det

va typ markarbete :S och lååååååga kryss som pånin bara klev över :O:S

de va lite tråkig men fint gick hon!  imorgon blire tävling, jag kommer vinna

maskeraden (YYY´ hahaha ! sitter och spelar robinsson spelet och jag förlorade

precis -_- !

Av amanda karlsson - 8 januari 2010 20:36

hej,

sitter och kollar på lets dance nu! ska hämta mitt godiis snart

och myysa med cindyy ;D imorgon blire stallet och träna puxis,

och tävla på söndag!

kram amanda


Av amanda karlsson - 8 januari 2010 17:07

hhej,

sitter här bredvid bästaste  julia. ska ut i kylan med min lilla

prinsessa. men det blir kul. sen blire mys med julia och prinsessan.

bloggar mer sen ikväll, ha det bra.

kram amanda

Av amanda karlsson - 8 januari 2010 13:58

heej,

sitter i skolan nu och har data. det suuger! snart ska vi ha teknik med tuve,

rooligt.Host*

slutar fem över tre, ska gå hem.. så jag kommer frysa ihjäl :S när jag kommer

hem ska jag försöka gå en långpromenad med bästaste cindy!

och så hiissar vi att det är Fredag

kram amanda

Av amanda karlsson - 7 januari 2010 21:47

heej.

nu går jag snart och lägger mej. är astrött. och imorgon blire

skola:S suuuuugsuuugsuuug. har typ en timmes so och svenska

Och jumpa :( !

men det är iaf fredag imorgon :) ! så vi dissar skolan och hissar

att det är fredag imorgon.

God Natt / kram amanda  

  cepebild..  

Av amanda karlsson - 7 januari 2010 18:32

heej.

nu äre sista dan på lovet, jag pallar inte skolan nu. lovet har gått

för fort tycker jag. menmen..

sista dan på lovet har varit bra, fast dan är ju inte slut än. just nu

hjälper min moster mig med att fixa kläder till på söndag. för då är det

maskeradhoppning :D! snart ska jag äta hamburgare!

kanske bloggar mer sen ikväll, har enormt tråkigt :S

kram amanda

Av amanda karlsson - 7 januari 2010 11:56

heej,.

vaknade för en stund sen. och så har jag vart ute med hunden :)

det har snöat ännu mer nu, jag har tröttnat på snön nu. jag vill

ha sommarlov istället :D! men det är ett tag kvar.

idag kommer nog kusinerna en stund och fikar. sen tror jag att

jag tar med cindy ut och buuusar lite och så ska jag försöka att ta

lite kort oxå !

kram amanda.

jag älskar dej finaste cindy, <3  

Av amanda karlsson - 6 januari 2010 21:05

heej, åt nyss sushi. lägger ut lite onödiga bilder för jag har tråkigt :)

   gurka, lax, räkor x)

   riiiis

   jag rullar typ risbollar xD

     

när den är klar ;) lite onödiga bilder men iaf :P

kram amanda

Ovido - Quiz & Flashcards