aamandakarlsson

Alla inlägg under januari 2010

Av amanda karlsson - 15 januari 2010 22:56

heej,

dagen var rätt okej. har inte gjort nåt speciellt.jag har typ haft tråkigt

och kollat på halva lets dance :P nu sitter jag här i mitt rum, har fixat lite

hyllor och lådor x). så det vart jättefiint! jag förstår om ni inte orkar läsa min

blogg, men iallafall.

imorgon blir det stallet, ska träna med syster frida och patti. hoppas rävpånin

kan gå då! och på söndag är det tävling, är ganska peppad. hoppas det går bra :P

 

Av amanda karlsson - 14 januari 2010 19:37

 miss li- oh boy


lars winnerbäck- tvivel


lady gaga- starstruck



jag saknar gamla tider, när man var liten. när man inte brydde sej om

vad andra tyckte.   

Av amanda karlsson - 14 januari 2010 18:22

heej,

dagen var sådär! skolan sög som vanligt. snart ska jag plugga och städa

lite i mitt rum. annars blir mamma arg :P sen blire väl tvn och mysa med bästaste

cindy :)


tack patti för den fiina headern, den var jätttefin :D!!

kolla in hennes blogg, www.patriciamalkoun.bloggplatsen.se

har inte så mkt mer att säga.. imorgon är de fredag igen, ääntligen! bloggar

mer sen efter pluggandet!   

Av amanda karlsson - 12 januari 2010 22:08

godnatt nu går jag och lägger mej för jag är sjuuukt trött.

kram amanda

Av amanda karlsson - 12 januari 2010 18:34

heej,

dagen var skit. nu sitter jag och ska försöka plugga lite. har gjoort

matten, nu ska jag plugga tyska glosor och sen ska jag läsa nåt i

musikboken och sen skriva lite engelska! men det går fort! imorgon

ska jag va mupp i skolan så det blir inte så jobbigt. ska vara det med ludde.

men det blir nog roligt! bloggar mer sen ,

kram amanda   

jag saknar dej bästaste påniskrutt! <3

 

Av amanda karlsson - 11 januari 2010 15:07

hhej,

hade tänkt att ta något att äta snart. har inte ätit något idag, så nu

låter min mage x)  sen så drar jag och syster till stallet, vill ha räven då

men vi får se ;)

bloggar när jag kommer hem,

kram amanda

Av amanda karlsson - 11 januari 2010 13:16

jag saknar dej sjukt mycket, jag behöver dig. vi behöver dig.

men du förstår tydligen inte vad du har gjort, du fattar inte. du försökte

inte ens, du bara gav upp. jag vill att du ska se hur mkt vi saknar dej, och

hur mkt du betydde för oss. hur många tårar jag har fällt för dej, men du fattar inte.

du förtjänar inte det här. så nu orkar jag inte bry mej om dej och ditt liv längre.


/ amanda

Av amanda karlsson - 10 januari 2010 16:11

heej,

idag vare stallet, och tääävling :D det gick super! men jag blev inte placerad.

men påånin va jättepigg och tyckte det va kul. julia tävlade räven oxå, dom kom

fyra ;) baajs på att jag suger på att rida x). jag anmälde mej till seriehoppningen som

ääääntligen har kommit upp! längtar..

nu sitter jag i soffan o fryser som en gris xD och kollar på någon urusell film

som jag inte ens vet vad den heter. imorgon äre skola igen, oooorkar inte skolan

men imorgon ska jag ju rida igen! så det blir iaf en rolig sak imorgon :)

hoppas alla läser min fula blogg, och kommenerar!

kram amanda

Ovido - Quiz & Flashcards