aamandakarlsson

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av amanda karlsson - 20 januari 2010 19:00

.. moahahaha, jag är bäst! jag lärde mej 23 engelska glosor på två minuter.

kännn på den ni.

nu ska jag hjälpa mamma med maten, jag tror det blir hemmagjord pizza :) så jag skriver mer sen.

  

Av amanda karlsson - 20 januari 2010 18:06

heeejj,

jag är trött, jag fryser och jag måste lära mej 23 engelska glosor! jipppiii!

dagen var rätt okej. vi hade dans på Slakt huset sisa lektionen. det sög,  för hon dansläraren va helt störd.

när jag kom hem  gick jag ut meed hunden. och så har mamma och jag kollat  på en film. den hette Min stora grekiska semester! den var ganska rolig. och förut så hände det något x) jag typ pratade med cindy och så låtsades jag skälla som henne. och hon härmade mej och skällde tillbaka, och sen ylade hon xD hahahahahah!

men nu ska jag som sagt försöka lära mej 23 glosor till imorgon.


och vet ni vad?..  den 29/4 åker jag mamma o julia till The Studio i stockholm och ska typ ta bilder :) det blir roligt.

  

                                              jag saknar dej snopp påni :)!   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards