aamandakarlsson

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av amanda karlsson - 15 januari 2010 23:08

hej, jag har lite tråkigt så det får bli bilder på bästaste hunden cindy :)

         jag älskar dej,

   bilden är åt fel håll, men hon har en gosedjurskanin bredvid sej :P!

  


Av amanda karlsson - 15 januari 2010 22:56

heej,

dagen var rätt okej. har inte gjort nåt speciellt.jag har typ haft tråkigt

och kollat på halva lets dance :P nu sitter jag här i mitt rum, har fixat lite

hyllor och lådor x). så det vart jättefiint! jag förstår om ni inte orkar läsa min

blogg, men iallafall.

imorgon blir det stallet, ska träna med syster frida och patti. hoppas rävpånin

kan gå då! och på söndag är det tävling, är ganska peppad. hoppas det går bra :P

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards