aamandakarlsson

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av amanda karlsson - 12 juli 2011 22:40

Kom precis hem igen, efter att ha varit förbi en sväng hos mina småkusiner! Den äldsta av dom fyllde 7 år idag, så vi grattade honom! Han fick en fotboll, fotbollsskor och lite godis, och jag tror han blev glad för det! :)


Våran andra kusin var inte lika glad.. hon hade åkt på pakethållaren på cykeln och kört in foten i hjulet. Så på halva foten var skinnet borta och så har hon en spricka i benet. Hon har varit på akuten och fått gips, som hon ska ha i åtta veckor.. alltså så kommer hon inte kunna bada på hela sommaren :(!


Nu sitter jag i allafall och lyssnar på musik (Ulrik Munther)! ÄLSKA den grabben alltså, sjunger hur bra som helst :)
Glöm inte frågestunden!

  
min prinsessa, ♥
/
amanda

Av amanda karlsson - 12 juli 2011 13:52

Tänkte ha en frågestund här på bloggen!

Ni får fråga allt mellan himmel och jord, och så ska jag försöka svara :)

Frågestunden avslutas på Söndag klockan 11.00


Svaren kommer  upp antingen på söndag, eller måndag!


  / amanda

Av amanda karlsson - 12 juli 2011 13:20

Du är så otroligt bra. Tack för att du kommenterade min blogg, och ens klickade dig in på den!

Skulle gäääärna lära känna dig, grymma du!
 

http://nicholaihollesen.blogg.se/

/ amanda

Ovido - Quiz & Flashcards