aamandakarlsson

Alla inlägg under juli 2011

Av amanda karlsson - 18 juli 2011 15:20

Hej fina läsare!

"Förlåt" för att jag inte har bloggat de senaste dagarna. Har haft fullt upp!

I Lördags kom nämligen våra småkusiner hit och sov över till igår. Vi har spelat Wii, lekt och bara myst. Ellen kom i Lördags också, vi gjorde faktiskt inte så mycket. Hon sov också över till igår.  Det var riktigt kul. Vi kollade på film och pratade, så vi somnade inte först än vid kanske fyra på morgonen!


Igår kollade jag, Julia och Ellen som sagt på en "skräckfilm". Seven hette den. Alla som har sett den säger att den är jätteäcklig, men jag tyckte faktiskt inte att den va så läskig och så :)
Ellen åkte hem till sin pappa vid typ halv åtta. Efter det kom hennes mamma Åsa hit och åt pizza och snackade med mamma. Hon sov över här till idag. Men nu har hon åkt hem.


Julia ringde faktiskt hit våran kompis igår kväll (som också heter Julia), hon sov över till idag hon också. Så vi har haft fullt upp heeela tiden i stort sätt :)


Just nu sitter jag och kollar på "Extreme Home Makeover", det är helt okej, finns inte så mycket annat att göra när det är sådant här skitväder!


Vad vill ni läsa om idag? :)

om ni vill se en skräckfilm så kan jag faktiskt rekomendera denhär. Den var rätt så bra, inte jätteäcklig :)

/ amanda

Av amanda karlsson - 15 juli 2011 16:36

Snart ska julias kompisar åka hemåt.


Vi har bakat och ätit kladdkaka som blev skitäcklig, fattar inte hur man kan misslyckas med en kladdkaka liksom?! xD.


Nu ska jag dammsuga och diska lite, har ändå ingenting annat att göra. Det är liksom skitdåligt väder ute, hur tråkigt som helst :(


Hoppas ni har en bra dag!
  / amanda

Av amanda karlsson - 15 juli 2011 12:11

Godmorgon på er! Eller aa, nåt sånt.

Jag vaknade i allafall för en stund sen, av att jag fick ett sms. Och sms signalen va typ på högsta volym xD


Kommer kanske inte uppdatera lika mycket idag, för ska va med några kompisar.. men nååågra inlägg kommer att komma upp i allafall :)

  

vårbild.

Av amanda karlsson - 15 juli 2011 00:02

Nu har Julia och hennes kompisar kommit hem. Och nu blir det ännu mer film! Det blir skräckfilm, " The Gravedancers". Den är sjukt bra.

Men nu ska jag va social med tjejorna,


google bild.

/ amanda

Av amanda karlsson - 14 juli 2011 23:06

Nu gick Linnea hem.. så nu är jag själv igen. Julia har varit och kollat på Harry Potter med några kompisar, så hon kommer hem om en halvtimme ungefär.
Men mamma kommer hem när som helst :) Så jag slipper vara ensam!


Hoppas att ni gillade den nya headern. Jag är i allafall nöjd. Tror att jag ska gå och lägga mig om en stund. Men kommer inte kunna sova, så kommer väl kolla massa bloggar och sånt.


ja jag vet att hon är söt, men det måste bli du och jag. eller..

fina ponny. jag saknar dig redan, fastän jag bara har varit ifrån dig en dag. hur ska det gå utan dig. jag kommer sakna dig så. om jag bara fick hjälpa dig, eller göra så att du blev bra igen. älskade vän.

/ amanda

Av amanda karlsson - 14 juli 2011 22:39

Nu har jag äntligen fått min nya header!
Vad tycker ni om den?


Tack så jättemycket Belinda (http://mmidnightsun.blogg.se/) för den superfina headern! Jag tycker att ni ska kika in på hennes blogg, och om ni vill så gör hon en fin header till er ;)


/ amanda

Av amanda karlsson - 14 juli 2011 20:07

Hoppas ni har det bra mina fina läsare!

Just nu ligger jag i soffan och kollar på film med Linnea + äter kinapuffar! Bättre än så kan det iinte bli. Vi har precis kollat klart på filmen "Sherdil", det är en hästfilm som jag har sett några gånger. Inte jättebra, men aa.

Nu ska vi kolla på "Dirty Dancing"! Den har väl många av er sett? :)

/ amanda


Av amanda karlsson - 14 juli 2011 17:14

Snart kommer en ny header upp! Hoppas att ni kommer gilla den. Det är inte jag som har gjort den, men kollade på den för en stund sen. Det är bara några små missar som ska fixas till :) Jag älskar när man får nya headrar/designer! Då blir i allafall jag mer taggad till att blogga och så.


Om ingen ställer någon fråga på frågestunden så kommer jag att avsluta den tävlingen.. så kom igen nu! Så många läsare borde väl kunna lämna en fråga där? :)

  


jag gillar bilden, den är suddig. men jag gillar den. för hon ser glad ut.
/ amanda



Ovido - Quiz & Flashcards