aamandakarlsson

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av amanda karlsson - 11 juli 2011 23:39

Just nu sitter jag i soffan med bästa Julia Englund, vi snackar lite och kollar tv :)


Funderar på att köra en frågestund, skulle ni vilja det ?

   kommer kanske en bildbomb lite senare från när jag tävlade felix i mörtbol :)


/ amanda

Av amanda karlsson - 11 juli 2011 21:40

Hur ska jag klara mig utan dig, bästa ponny ? Hur ska det gå när jag redan saknar dig, fast du bara är nån minut bort?


Älskar dig finaste, bästaste, underbaraste ponny!

  

         

Några bilder från när jag och pownin var med i Häst och Ryttare tidningen.

pux.

/ amanda

Av amanda karlsson - 11 juli 2011 20:57

     

Bloggen som jag tänkte tipsa er om är  : http://nicholaihollesen.blogg.se/ !


Han som har bloggen heter Nicholai von Benzon Hollesen, han har varit med i  programmet "Ponnyakuten" med sin c-ponny Bilbo, som han även har tävlat/tävlar ända upp till MSV med. Men tyvärr så ska han sälja Bilbo nu. Väldigt synd tycker jag, eftersom att dom är hur duktiga som helst tillsammans! 
 Han bor på Östadkulle ridklubb med sin familj.  

Enligt mig är han en stor förebild för alla ryttare, han är faktiskt min förebild imom ridsporten!

Han rider sina heeeztar hur bra som helst, mjukt och följsamt. Han verkar också vara en grymt snäll och go kille, en bra vän :)


Så om jag var ni, skulle jag kika in direkt.

Och om du (Nicholai) läser detta, så ska du veta att du är GRYM!

 

/ amanda

Ovido - Quiz & Flashcards