aamandakarlsson

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av amanda karlsson - 10 augusti 2011 23:46

Igår kväll precis innan jag skulle gå och säga hej då till min fina ponni för sista gången, då får jag ett sms. I det smset stog det att pux inte skulle åka imorgon, (idag). Istället skulle hon åka någon dag nästa vecka, för det var några papper eller nåt som inte var klara än.. bra koll -__-!


Det kändes skönt att det skulle dröja några dagar till. Annars skulle jag ju inte hunnit säga hejdå ordentligt.


Idag har jag varit och myst och pussat lite på henne. Hon var jäätteglad idag, hon kom till och med fram till mig i hagen.. världens finaste är hon. Det känns helt sjukt att hon snart kommer vara borta för alltid.

Tänk om hon kunde vara tillräckligt bra för att bara kunna gå i en stor, fin hage och bara mysa. Om det vore så bra, så har jag det perfekta stället hon kan stå på. Men tyvärr så går det inte. :'(

     

bilden vägrar att vända på sig, men ponnin är superfin! min bästavän. <3

/ amanda

Ovido - Quiz & Flashcards