aamandakarlsson

Alla inlägg under april 2011

Av amanda karlsson - 29 april 2011 23:40

Tänkte bara säga god natt. Känner mig trött så jag passar på att sova ut ordentligt imorgon! Hoppas att ni haft en bra dag. Vi "hörs" imorgon./amanda

Av amanda karlsson - 29 april 2011 14:23

Som rubriken lyder så kommer jag ha den här designen ett tag under tiden som jag gör en ny header och så! Jag behöver nya bilder till headern, har en idé faktiskt :D. Får väl fråga Julia om hon har lust att fota mig nån dag! Hon är faktiskt riktigt duktig på att fota, och hon har lovat att fota  mig  på omgång 2 i Allsvenskan div 3, hoppning :D. Lääääääängtar som tusan! Inte långt kvar nu.


  

julia karlsson (min syster)  och ponnyn Kris.

  

När laget kom delad tvåa i första omgången :D Dom var jätteduktiga!

Från vänster, Maja insulander ahnmark på Lootha, Johanna Olsson på Keops, lagledare Michaela Kempe, Anna Johansson på Hidalgo och Malin Almqvist på Pedigree.

/ amanda

Av amanda karlsson - 29 april 2011 11:55

Hej alla fina läsare,

på grund av att jag inte har mått så bra nu så har jag lagt bloggen åt sidan ett tag. Men nu känner jag mig lite bättre och hade tänkt att börja blogga mer igen!

Just nu sitter jag och tänker så det knakar, men kommer inte på något bra att skriva. Så ni får gärna ge förslag om det är något speciellt ni undrar över eller vill läsa om.


Har ni haft en bra påsk? Det har i allafall jag haft! Jag och Julia (min syster) har varit ute på landet och bara tagit det lugnt! Tog faktiskt med kameran dit, är ni sugna på lite bilder därifrån?


Nu hade jag tänkt att plugga lite, har faktiskt tyska prov nästa vecka och jag har missat några glosförhör.. så nu blir det plugg!

  

saknar min lilla älskling så det gör ont. men om jag har tur kommer hon hit snart. hoppas. <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards