aamandakarlsson

Alla inlägg den 9 december 2010

Av amanda karlsson - 9 december 2010 15:16

  

  

Av amanda karlsson - 9 december 2010 15:01

Heeeej,

har ingenting att göra så jag tänkte göra nån liten sammanfattning eller vad man ska säga om det jag har gjort under tiden som jag inte har bloggat :)


* Jag har varit med på Hubertushoppningen som var i November, jag hade Pux och hon var jätteduktig.


* Börjat tävla och rida Felix, eftersom att jag kanske ska vara med på Allsvenskan div 3 hoppning med honom.


* Julia och jag har börjat hjälpa en som heter Fredrik med hans hästar.


* Vi i Buff har anordnat en Halloweenkväll på Bullersta, den var väldigt lyckad.


* Vi håller på att anordna för årets LUCIASHOW på bullersta.


* Jag har varit hos pappa och kollat på film och ätit Ben&Jerry´s några gånger. Vi har kollat på "The Patriot" och spelat spel :p.

* Jag har fyllt 14 :)


jag kommer inte på så mkt mer.. jo en sak..

* jag har varit med på en clear round med pux, 60 eller 70 cm tror jag, vi var felfria :)

  

Av amanda karlsson - 9 december 2010 14:07

Hej igen!
Just nu har jag lite dåligt med ideer till inlägg. Därför tänkte jag att om det är något speciellt ni vill läsa om eller vill veta, så kan ni kommentera det här inlägget med det!

  

Av amanda karlsson - 9 december 2010 09:59

Jag tror inte någon i hela världen förstår hur mycket jag saknar min älskade Cindy. Hon bor just nu i Trosa och har det jättebra, ´hon mår 1000000000 gånger bättre av att bo inne på vintern än att bo ute då hon är gammal och får ont i sina leder och sånt.. här kommer iaf en liten bildbomb på henne :)

            

please, come back.

  

Av amanda karlsson - 9 december 2010 09:46

Hej på er alla läsare!
Jag har varit superduperdålig på att blogga nu på sistonde. Men nu ska jag försöka blogga lite mer :)

Igår var det friluftsdag, på morgonen kände jag mig väldigt förkyld men jag åkte till stallet i allafall. Jag hade sån tur att jag fick Pux, vi red ute på banan. Det var faktiskt helt okej, hon var jättefin och verkade tycka det var kul att få rida ut0mhus! När jag kom hem från stallet hade jag feber, så jag åkte aldrig och bowlade med therese, henrietta och klara.


Idag när jag vaknade så kunde jag inte andas genom näsan och så var jag helt tjock i halsen. Mysigt säger jag bara..

Just nu sitter jag och kollar på lite klipp på youtube. Idag kommer det nog flera inlägg, har ändå ingenting att göra.

  

Ovido - Quiz & Flashcards