aamandakarlsson

Alla inlägg under mars 2010

Av amanda karlsson - 6 mars 2010 14:42

  

älskling, du måste bli bra snart! det här fick ju inte hända.

du är det bästa som hänt mig, jag älskar dig <3

  

 

Av amanda karlsson - 2 mars 2010 16:49

heej,

jag ska snart äta men jag skriver ett litet snabbt inlägg!

idag var det skola, det gick faktiskt bra..  engelskan var jättelätt och matten och tyskan o allt annat oxå! xD. julia och jag slutade samtidigt idag så vi gick hem tsm. förresten, nu vill jag att all snö ska försvinna! jag har tröttnat på den nu -__-!

imorgon har vi ingen tyska för lennart ska typ läsa massa prov?!  JIPPIII!

ikväll ska jag nog plugga lite kemi också.. tror jag!

 

men nu mååååste jag gå och äta, puss.

  

Av amanda karlsson - 1 mars 2010 19:47

heej,

idag var det skola igen efter ett skönt lov. jag har gjort massa saker på lovet faktiskt. På måndan så red jag och så hade vi Buffmöte, det var skitkul! I tisdags så städade jag huset och packade. I onsdags åkte vi till Säfsen när mamma kom hem från jobbet! Det tog typ fyra timmar dit -______-, vi var i säfsen onsdag, torsdag, fredag, lördag och åkte hem i söndags. Vi träfffade friiiida i säfsen oxxå :D!

 

Idag var det som sagt skola som vanligt, det hände inget speciellt.. vi hade hål på första lektionen (matten) :D  jag slutade vid kvart över ett, då gick jag hem med syster yster och therese!

jag red grruuusis idag, hon var jättefin! julia hade pux.. så vi red varandras pånnisar :P!

   

rääävis och gruuuusis! 

     

Ovido - Quiz & Flashcards