aamandakarlsson

Alla inlägg den 1 december 2011

Av amanda karlsson - 1 december 2011 13:48

Fyller faktiskt 15 år idag!  Grattis till mig..?

 

Igår var jag hemma hos farfar och farmor med pappa. Vi käkade Tacos, julia och jag fick några presenter, och så fikade vi och pratade lite! Det var jättemysigt, har inte varit där på ett tag så det var kul.

Jag fick en Kingsland tröja av pappa, som jag har önskat mig lääänge. Och så fick jag pengar av farfar o farmor! Tack för de fina presenterna!

tröjan

Vi firade med dom igår, och ikväll kommer det några från släkten oså. I morse fick jag en mascara och pengar av mamma. Sen kommer min kingslandväst på eftermiddagen, vi har nämligen skickat efter den.

Det är så svårt att svara när alla frågar vad jag önskar mig, finns i stort sett ingenting jag önskar mig haha! Tycker inte alls det är lika viktigt med paket oså på födelsedagar osv som man tyckte när man var mindre.

Vi hörs någon dag!

 

mascaran ^^,

västen.

 

/ Amanda, (ett år äldre) haha!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards